Rendier legging

Standaard

Je kunt wel zien dat het weer herfst is, de projectjes volgen elkaar in rap tempo op!

Afgelopen maandag zijn mriz en ik naar de markt geweest, waar ik onder andere dit stofje heb gescoord:

Het leek me leuk om hier een legging van te maken! Ik had niet  gedacht dat ik dat zou   kunnen, maar een collega heeft het gedaan dus wilde ik het ook wel proberen.

Voor het patroon heb ik een vrij strakke broek overgetrokken, en door de voor en achterkant van 1 been aan de zijkant aan elkaar te plakken (volg je het nog?) zit er nu alleen een naad aan de binnenkant van mijn benen en over mijn buik en kont. Net als bij een echte legging. Met een paar kleine aanpassingen was de legging eigenlijk binnen een avond klaar!

 

 

 

 

»

Geef een reactie

