Stoofpotjes

Standaard


 

Hallo Crealezers!! Hier ben ik ook weer eens, wel met een projectje van afgelopen zomer maar voor jullie wellicht alvast een idee voor komend voorjaar. Het begon ermee dat Lee en ik in de kringloopwinkel waren en ik verliefd werd op een stoof. Oma H. had vroeger zo’n stoof, hierboven zie je wat dat is, de bedoeling is dat je er kooltjes in doet en dan je voeten erop legt om ze lekker warm te maken. Heel nuttig dus, het is echter veel leuker om knikkers door die gaten te gooien en de stoof is een goede plek om de knikkerzak in te bewaren.
Ik wilde dus een stoof maar Lee vroeg mij zeer terecht wat ik daar dan mee van plan was, en aldus ontsproot uit mijn koopgrage brein het bovenstaande project. Deze stoof kwam nadat hij geschuurd, ge-grondverfd en blauw geverfd was in mijn tuin te staan met een plantenpot er bovenop en een kleiner plantje erin. Het idee was dat dat onderste plantje dan zo’n beetje uit de stoof zou groeien en hangen, daar moet je dan wel het juiste plantje voor hebben. Zo’n stoof is erg handig als je niet al je potplanten bij elkaar op de grond en in elkaars schaduw wil hebben staan, en in een leuke kleur geschilderd fleurt ie de boel ook een beetje op. (en nou ja, je moet toch iets bedenken als je stiekem gewoon uit jeugdsentiment een stoof wil hebben)

»

Geef een reactie

