Aside

Jaszak bedoel ik he :p

Een tijdje geleden las ik op internet over “pocket hand warmers”, kleine stoffen zakjes gevuld met rijst: eigenlijk een kleine variant van de kersenpittenzak. Aangezien mijn ijspegelhandjes mijn vriendje dit weekend weer een hoop opwarm-werk hebben gekost leek het me wel leuk om eens te kijken of rijst even goed werkt als kersenpitten. En of het uberhaupt niet ontploft ofzo als je het in de magnetron stopt.

Nou, het ontploft niet! En het ontbrand niet en het brand niet aan. Maar het wordt wel lekker warm! (in 30 sec. op 80% in ieder geval nog niet). Ik heb een lekker zacht stofje uitgekozen, en er iets liefs van proberen te maken.. en dit is dan mijn jaszak warmertje:

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.etsy.com/listing/74209364

Zak warmertje

»

  1. Hij ziet er echt superleuk uit Lee! Hoe lang houdt ie je zakken nou warm? Als je zeg 20 kilometer gaat wandelen, heb je dan aan het einde nog steeds warme zakken/handen?

Geef een reactie

