Brrrrrr….

Standaard

..oekpakje!!!

En dan nu een wat zonnigere post! Het leek er afgelopen week niet echt op, maar de zomer komt eraan! Dus gaan we van de warme winterjurken naar een wat luchtiger project.

Vorig jaar zag je overal van die grappige broekpakjes (een kleine selectie:)

 

 

 

 

en dit jaar heb ik er ook een :D Het patroon is gestolen van een bestaand broekpakje van een bekend modemerk :p, bij het overnemen van het patroon moest rekening gehouden worden met de elastische band in het midden en ik moest niets vergeten over te nemen want ik heb het oorspronkelijke broekpakje gewoon weer terug gebracht (A)..

De stof vonden maris en ik nadat we voor de 3e keer gingen kijken voor mijn broekpakje en heeft een leuk polka stipje en een heel subtiel geborduurd bloemenpatroon. Ik post verder maar gewoon wat foto’s want dat is veel leuker dan mijn gebla.

Geef een reactie

