Gebreide vaas

Standaard

Ik had het idee om een ‘boomgaardsap-fles’ als vaas te gebruiken, omdat ik toch iets met die fles moest en het wel handig kan zijn om een vaas met een smalle opening te hebben voor als je niet zo’n grote bos bloemen hebt (bijvoorbeeld omdat ze uit je eigen tuin komen!). Eigenlijk wilde ik de fles opleuken door er een gehaakt iets omheen te maken, met lekker grote gaten zodat je de fles nog bleef zien. Dat is helaas niet gelukt doordat ik, ik heb het al vaker gezegd, écht niét kan haken! Dus uiteindelijk heb ik maar iets gebreid met redelijk dikke naalden om toch het ‘gaterige’ effect te krijgen maar ik ben er niet helemaal tevreden over… Wat vinden jullie van de gebreide vaas? En hoe zou ik mijn idee beter uit kunnen voeren?

 

Eén reactie »

  1. Lieve Mariska, wat een schattige vaas zeg! En wat is dat gaterige goed gelukt! En wat ik zou doen om hem wat leuker te maken: iets meer kleur in de breierij! Ik zou bijvoorbeeld wel zo’n hip indianenmotiefje op mijn vaas willen!

Geef een reactie

