Paastak baby!

Standaard

Zoals ik in de winter al weken van tevoren mijn kerstboom op wil zetten, zo krijg ik bij een lekker zonnetje zin om iets vrolijks in huis te halen. Deze week plopte er opeens een beeld in mijn hoofd op van allemaal gekleurde blaadjes, en aangezien ik nu nog veel tijd heb, heb ik dit beeld uitgevoerd :)

Om te beginnen heb ik in het bos naast mijn kamer een paar takken gehaald, zo min mogelijk levende, maar ik vond het toch wel leuk om ook wat groene blaadjes erbij te hebben. Daarna heb ik uit een ‘handig’ van de Appie allemaal gekleurde stukjes papier geknipt en daaruit allemaal kleine blaadjes.

Toen begon natuurlijk het echte piep-werk.. Met een bruin garen heb ik vervolgens 1 tak versierd met de blaadjes. Ik bedacht me dat het met een lijmpistool een stuk makkelijker was geweest, maar die heb ik nu eenmaal niet helaas.. De ‘levende’ tak heb ik met gele en lichtblauwe wol omwikkeld en de laatste tak heeft een beetje van allebei.

Eén reactie »

Geef een reactie

