Hij is af!

Standaard

Vandaag had ik weer eens zin om te gaan naaien, dus heb ik mijn grijze kokerrok afgemaakt. Image

Het patroon komt uit de burda van januari 2012 en is eigenlijk heel simpel: je hebt een voorpand, een achterpand en twee zijpanden en die naai je aan elkaar. Het oorspronkelijke patroon is aan de bovenkant afgewerkt met een elastieken kanten randje, maar omdat ik dat niet had heb ik een tailleband gemaakt van dezelfde stof. Ik heb de rok ook wat langer gehouden, omdat dat ‘mijn visie’ was ;)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Image

Geef een reactie

