De ‘to knutsel’ map

Standaard

Soms heb je zin om iets te maken, maar weet je niet wat, maar er zitten ook dagen tussen dat je te veel ideeen krijgt! Zo’n dag heb ik vandaag.

Zal ik een jasje gaan maken met 3-kwart mouwen (zoals in het filmpje van gisteren), of (met de zomer in de bol) alvast zo’n schattig broekpakje, maar daar wil ik dan een kort jasje met mouwtjes op aan kunnen.. Of toch dat jurkje wat al sinds vorig jaar in mijn ‘to knutsel’ map zit? En dan wil ik ook al een tijdje een nieuw speldenkussen maken! Of, zal ik toch maar eerst even die rits in mijn rok zetten zodat er in ieder geval ook ooit een projectje uit mijn map kan worden gehaald :p

Image

 

Geef een reactie

